Filomaniacos : "MÉS QUE MAI"

Benvinguts FILOMANIACOS !!!!

Espero que en aquest espai aporteu les vostres inquietuts entrant en debats diplomàtics i dinàmics.

Us convido a entrar a totes les propostes del blog !!

No falleu a la cita!

miércoles, 2 de diciembre de 2009

Activitat 8: ARISTOTIL VS PLATÓ


Aristòtil vs Plató.

tan
Plató com Aristòtil mostren les seves teories, però Jo em decantaria per Aristòtil. Plató te la teoria dels dos mons: un es el mon intel·ligible i altra el mon sensible o el de les aparences. aquest mon intel·ligible es aquell on trobem les idees i el mon sensible es la copia del mon intel·ligible. aquesta teoria reflexa molt aspecte materialista, i Aristòtil es mes realista. perquè l'essencia ha de presentar-se en el mon intel·ligible, per això defenso a Aristòtil que les coses belles son belles per la seva essencial que es racional, concupiscible, i irascible. per saber si allò es veritat nosaltres ho hem de veure, i no la bellesa per el mon de la aparença. perquè aquesta pot canviar i convertir-se en una altra cosa.

http://retolicas.blogspot.com/2009/06/aristoteles-vs-platon_10.html


Ser buenos pero no tontos!!!!








No hay comentarios:

Datos personales

Mi foto
Badalona, Barcelona, Spain
Hola Filomaniacos!!! Em dic Toni, vaig neixer a Badalona i visc a Lloreda. Ara mateix estudio Batxillerat al col·legi Sant Andreu. M'agrada el futbol, per cert: SOC PERICO "solo viven aquellos que luchan"