Filomaniacos : "MÉS QUE MAI"

Benvinguts FILOMANIACOS !!!!

Espero que en aquest espai aporteu les vostres inquietuts entrant en debats diplomàtics i dinàmics.

Us convido a entrar a totes les propostes del blog !!

No falleu a la cita!

domingo, 21 de marzo de 2010

¿el jo existeix?

Segons el meu parer penso que el jo existeix. Dono la raó a Descartes quan diu que no podem negar l'existència del jo, però aquest jo varia segons el temps. Però segons la meva manera de pensar, donaria la meva veritat a Hume. Aquest planteja una qüestió que es la següent: si jo veig una foto de fa temps i aquesta foto es meva però de fa uns anys. Per tant, aquest jo no es el mateix que el jo de ara mateix. El jo varia com ja he dit al llarg del temps. En definitiva, penso que el jo no es manté constant sinó que varia per el pas del temps.











Español 2-0 Sevilla

No hay comentarios:

Datos personales

Mi foto
Badalona, Barcelona, Spain
Hola Filomaniacos!!! Em dic Toni, vaig neixer a Badalona i visc a Lloreda. Ara mateix estudio Batxillerat al col·legi Sant Andreu. M'agrada el futbol, per cert: SOC PERICO "solo viven aquellos que luchan"